Torsdag!

Jag skulle egentligen inte till fritidsgården idag. Trodde inte jag skulle hinna. Men jag var faktiskt ledig mellan 15 och 17:30 så jag passade på att köra inom en sväng. Alexandra hade köpt ett nytt singstar och det fick man ju prova. Barnen uppskattade nog det (tror jag). De brukar bli glada när vi köper nya singstar och liknande. Det var hyfsat många barn idag. Det spelades data och sjöngs singstar samt spelades biljard. Plötsligt var biljardbollarna borta. Någon hade gömt dom under några kuddar i ena soffan. Busigt!!!

Eftersom jag stack redan kvart över fem vet jag inte hur mkt ös det var sen. Men det var säkert som vanligt! =)

Tjingeling!
Amy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0